Wizerunek i doświadczenie

W ostatnich latach wielokrotnie użyczałem swojego wizerunku, wiedzy i doświadczenia największym markom. Występowałem w roli specjalisty i ambasadora przy ogólnopolskich wydarzeniach, kampaniach reklamowych i programach telewizyjnych.

Tylko na przestrzeni ostatnich miesięcy współtworzyłem cykl programów Pytanie na Śniadanie Ekstra “Odchudzanie”, emitowanych przez TVP, byłem twarzą projektu Mobilna Siłownia realizowanego przez BGŻ BNP Paribas, wspierałem markę Garmin przy wprowadzaniu usługi Garmin Pay, a wraz z marką Bosch w roli fit eksperta tworzyłem projekt Akademia Smaku.

Na moje doświadczenie składają się również autorskie projekty m.in. ogólnopolskie czasopismo Fit Magazyn, którego byłem współzałożycielem i redaktorem naczelnym, targi Fit&Beauty, największa tego rodzaju impreza w Polsce południowej, na której pełniłem funkcję dyrektora czy Fit Akademia, mój projekt edukacyjny, z którym kilkakrotnie odwiedziłem największe miasta w Polsce szkoląc tysiące pasjonatów zdrowego stylu życia.

Zaufali mi